Na een competitie waaraan Dentsu Aegis Network samen met enkele andere mediabureaus deelnam, viel de keuze van de NMBS op haar filiaal Vizeum. NMBS koos voor Vizeum om een nieuwe dynamiek aan de spoorwegmaatschappij te geven doormiddel van een innoverende mediastrategie. Een enorme verandering voor de NBMS, die al bijna 14 jaar met Space werkte. De inzet van de NMBS op vlak van aantal reizigers en de frequentie van de treinen zijn belangrijk. De nieuwe mediapartner zal dus mensen moeten aanmoedingen om zich vaker met de trein te verplaatsen.
« We zijn enorm fier dat we de nieuwe partner mogen zijn van de NMBS en dat we actief mogen bijdragen aan een toename van zachte mobiliteit in ins land. De uitdaging is groot, maar we zijn klaar om hier samen met de NMBS aan te werken, » vertelt Laurent Lejeune, ceo van Dentsu Aegis Network.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]